BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 18, 2009

INSOMNIA VS ANOREXIA

aku selalu gak layan blog orang. nak bandingkan blog aku ngan blog org lain, banyak gak beza die. tapi, apa yang aku pasti,

aku xde gambar!!!

mmg pelik sbb aku ni x suka bergambar, mungkin sbb aku ni x comel kot.
sbb tu aku x layan facebook cam kawan2 aku yg lain.
ke sbb aku fobia dgn kamera ( photofobia ) kot?

tapi, yang aku pasti, bila aku nak upload gamba je, mesti camni

your image does not load due to internal problem

camtu la secara maknawinya

hakikatnya,
aku masih belajar, utk mengenal diri ini dan pencipta.
dan seandainya dapat mengenali diri,
aku akan terus belajar mengenal org lain sehingga roh diangkat bertemu tuhan.

sekali lagi, tajuk di atas xde kaitan langsung dengan apa yg aku cakap

3 comments:

Akmal Hayat said...

lajukan internet speed tuh..

insan pencinta ilmu said...

Akmal-
broadband tu bukan aku yg punye...

al-ikhsan said...

sobri comel kot!hihihi