BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 30, 2009

Aku Dan Michael Jackson

salam.
Aku.
tanggal hari ini cukuplah sebulan
sebulan yg plg sibuk pernah aku rasa
mula2 dgn pushing boundaries,
pastu dengan MPI,
pastu orientasi bdk baru,
skarg wollit ngan personal statement (ps)

aku baru je abis ps
teringat pulak psl sebulan ni
aku bersyukur
sbb aku masih dlm rahmat Allah
x tinggal solat,
amal makin bertambah,
hati pun makin senang

SAPE KATA TIME BUSY PAYAH NAK BUAT IBADAT!!!


Michael Jackson.
penyanyi pop terkenal
baru je meninggal
umur 50 tahun
ada 3 org anak

kadang2 bila org mati
kita ucap takziah
kita tengok org menangis
org bagi bunga
tp jarang
ada org yg ucapkn
INNA LILLAH
WA INNA ILAIHI RAJI'UN
inikah penyakit skarg?
cinta dunia
tp takut mati?

ps: terkejut sbb ada org mintak sedeqah fatihah utk MJ. die islam ke?

0 comments: